dinsdag 10 april 2012

Minder goed nieuws - camping Kerkstraat, Belsele

Hallo iedereen,

eindelijk terug internet.
Jammer genoeg niet vanop de juiste plaats. Onze eigen computer.
Hercule heeft zijn pootjes kapot gelopen op de stoffige, kiezelige GR 122 in Noord Frankrijk.
Daarom zijn we even terug gekeerd naar huis. Gaan we straks naar onze dierenarts, hopen we stapschoenen te vinden voor hem, en dan zijn we weer weg.

WEET IEMAND WAAR JE GOEDE SCHOENTJES VINDT VOOOR HONDEN?

Straks schrijf ik ons reisverslag van onze eerste super leuke week!

4 opmerkingen:

  1. gaan jullie opnieuw starten vanaf hier of moeten we jullie ergens afzetten?
    geen idee waar je schoenen voor honden kan vinden?
    groeten vanop de praktijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarom dat ik jullie auto op de oprit zag staan! Ik voelde al dat er iets niet klopte. Geen idee voor schoentjes voor honden (ik wist niet dat dat bestond?) , ik zit hier thuis meer in de Russische dwerghamsters :-) Veel goeie moed, ook voor de hondjes, bij de nieuwe start!
    groetjes, Mimique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi dat is een spijtig voorval maar hopelijk komt het wel in orde ik denk in dierenwinkel MAXI ZOO dat ze daar schoentjes hebben
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk snel terug "te poot"....
    Leuke foto's
    Succes nog...
    Ivan H.

    BeantwoordenVerwijderen